În contextul existenței unei transmiteri a infecțiilor cu noul coronavirus la nivel național, în perioada următoare, până la revenirea la normalitate, în vederea asigurării dreptului cetățenilor la petiționare; dar și a protejării angajaților unităților Ministerului Afacerilor Interne, modalitatea de lucru pe linie de relații cu publicul la nivelul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor va fi următoarea:
Activitatea de primire în audiență se va desfăşura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței, în condițiile în care conform prevederilor art. 28, alin. (4) din OMAI nr. 33/2020 în cazul solicitărilor de primire în audiență se poate dispune aprobarea cererii, clasarea sau soluționarea de către compartimentul de specialitate.
Modelele cererii pentru primire în audiență pot fi descărcate, în vederea completării, de pe site-ul bh.politiaromana.ro, secțiunea Utile/Program AUDIENTE și pot fi transmise pe adresa de e-mail: cabinet@bh.politiaromana.ro, prin poștă la adresa Oradea, str. Parcul Traian nr. 18, județul Bihor, sau la numărul de fax 0259.412.169.
În situația aprobării audienței, aceasta se va desfăşura astfel:
- Audiențele se vor desfăşura într-o singură locație stabilită în arealul în care este permis accesul publicului în instituţie (punctul de primire al publicului).
- La o audiență vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu demnitarul/personalul cu funcție de conducere.
- Audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite dintre mai multe persoane.
- Persoanele care participă la audiență vor trebui să poarte mască şi mănuşi de protecție și să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID 19 stabilite la nivelul instituţiei respective.
- Spațiul unde are loc audiența va fi dezinfectat înainte și după încheierea fiecărei activități în parte.
Activitatea de consiliere a cetățenilor, prevăzută de OMAI nr. 33/2020 privind activitățile de soluționare a petițiilor, primire in audiență și consiliere a cetățenilor, în Ministerul Afacerilor Interne, se va desfăşura, telefonic, de către lucrătorii de relații cu publicul, cetăţenii putând să apeleze numerele de telefon afişate pe site-ul bh.politiaromana.ro.
Activitatea de primire a petițiilor cetățenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor pe adresa de e-mail: cabinet@bh.politiaromana.ro, prin posta la adresa Oradea, str. Parcul Traian nr. 18, județul Bihor, sau la numărul de fax 0259.412.169.
Măsura se aplică atât la sediul I.P.J. Bihor, la Poliția Municipiului Oradea, la Serviciul Rutier, cât și la sediile polițiilor municipale și orășenești.
Pentru a depune o cerere, reclamație sau sesizare vă rugăm să folosiți serviciul poștal sau poșta electronică, utilizând adresele de email:
sau accesând link-urile:
https://bh.politiaromana.ro/ro/contact
sau
https://bh.politiaromana.ro/ro/utile
Şeful Inspectoratului Judeţean de Poliţie | Marţi 900-1100 |
Adjunct al Şefului Inspectoratului Judeţean de Poliţie | Miercuri 1200-1400 |
Adjunct al Şefului Inspectoratului Judeţean de Poliţie | Vineri 900-1100 |
Şeful Poliţiei Municipiului Oradea | Vineri 900-1100 |
Şeful Poliţiei Municipiului Beiuş | Marţi 1200-1400 |
Şeful Poliţiei Municipiului Marghita | Joi 1200-1400 |
Şeful Poliţiei Municipiului Salonta | Miercuri 1000-1200 |
Şeful Poliţiei Oraşului Aleşd | Joi 1000-1200 |
Şeful Poliţiei Oraşului Nucet | Joi 1000-1200 |
Şeful Poliţiei Oraşului Săcuieni | Marţi 1000-1200 |
Şeful Poliţiei Oraşului Ştei | Miercuri 1200-1400 |
Şeful Poliţiei Oraşului Valea lui Mihai | Joi 1000-1200 |
Şeful Poliţiei Oraşului Vaşcău | Miercuri 1200-1400 |